دانلود رايگان بهترين قالب وردپرس (هلو المنتور)
نوشته شده توسط : Elnaz

 

آشنايي با قالب هلو المنتور
قالب هلو المنتور به عنوان يکي قالب بسيار سبک و خالي از هر گونه امکانات اضافي بوده و سازگاري مناسبي با مرورگرهاي مختلف دارد. قالب‌هاي ساده به دليل سفارشي سازي توليد مي‌شوند. به کمک قالب ساز المنتور کافي است يک قالب خالي براي سفارشي کردن سايت خود داشته باشيد. قالب Hello داراي اين ويژگي است.

در ادامه قصد داريم تا در مورد ويژگي‌هاي کليدي اين قالب، مطالب مهم و جالبي را بيان کنيم. اگر قصد مهاجرت به قالب Hello را داريد بايد بدانيد که بخش سربرگ و پاورقي سايت شما بايد با قالب ساز المنتور سازگار باشد تا بتوانيد بدون هيچ مشکلي تغييرات ممکن را در سايت خود اعمال کنيد.

دلايل استفاده از قالب وردپرس Hello Elementor
دلايل مختلف زيادي براي استفاده از اين قالب سبک و سازگار وجود دارد که ما در ادامه به مهم‌ترين آن اشاره خواهيم داشت:

مناسب براي افزونه هاي المنتور
همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد قالب Hello Elementor داراي سازگاري کاملي با افزونه المنتور است. تست‌هاي انجام شده توسط توسعه دهندگان مختلف اين اطمينان را مي‌دهد که شما بتوانيد بدون هيچ مشکلي قالب را در کنار افزونه المنتور استفاده کنيد و لذت ببريد.

واکنش گرا (ريسپانسيو) براي همه ديوايس ها
قالب هلو المنتور ويژگي منحصربفردي که دارد و آن را با رقبايش متمايز کرده است. یکی از این ویژگی ها قابليت طراحي و ديزاين براي ديوايس هاي موبايل، تبلت و دسکتاپ به صورت جداگانه برای یک صفحه خاص می باشد. شما به راحتی قادر خواهید بود، المان هایی که مطلوب طراحی شما هستند را تغيير دهيد و کاملا از نظر شکل و شمايل وجه تمايز خاصي براي طرح خود بدهيد.

داراي بالاترين عملکرد
قالب فوق به عنوان يکي از قالب‌هاي سبک در مخزن وردپرس شناخته مي‌شود. چرا که اين قالب از هر گونه اسکرپيت و استايلي خالي است. اين موضوع نشان مي‌دهد که قالب داراي عملکرد سريع بوده و مي‌تواند براي شما کاربردي باشد.

استفاده و دانلود کاملاً رايگان
اين قالب به صورت کاملاً رايگان عرضه شده است. شما با انتخاب قالب Hello Elementor از قسمت نمايش> پوسته ها مي‌توانيد به راحتي اين قالب را وب سايت خود نصب و بر روي طراحي سايت خود تمرکز کنيد.
قالب Hello Elementor تنها با افزونه المنتور سازگار است، اگر شما با انتخاب اين قالب، وارد صفحه نمايش شويد با صفحه‌اي بدون هيچ استايلي روبرو خواهيد شد. شما با نصب این قالب دقیقا با تصویر بالا روبه رو می شوید.

قالب وردپرس هلو المنتور
يکي از نکاتي که شما بايد در مورد آن بدانيد نحوه کار کردن با قالب Hello است. پس از اين که قالب را بر روي وردپرس نصب کرده‌ايد زمان سفارشي کردن آن فرا مي‌رسد. براي سفارشي کردن قالب ابتدا به سربرگ و فوتر رفته و با کمک المنتور قالب را تنظيم کنيد. شما مي‌توانيد با چند دقيقه تلاش قالب‌هاي آماده را براي خود اختصاصي کنيد.

سرعت قالب Hello Elementor چقدر است
براي بررسي سرعت قالب بهتر است به آمارهاي واقعي استناد کنيد. نتايج واقعي به دست آمده نشان مي‌دهد که قالب هلو داراي سرعت مناسب است.


سادگي قالب باعث افزايش سرعت بارگذاري مي‌شود. به عنوان مثال در ادامه به مقايسه قالب‌هاي مختلف که همگي در محيط يکسان و بدون بهينه سازي قرار دارد پرداخته‌ايم. با توجه به نتايج به دست آمده به نظر شما کدام يک سريع‌تر است؟
با مقايسه قالب‌هاي مختلف که در تصوير مشخص است مي‌توانيد ببينيد که نمرات عملکرد قالب ها به هم بسيار نزديک است و تفاوت بين آن‌ها در سرعت باز شدن قالب است. دلايل مختلفي در سرعت باز شدن قالب مؤثر است که از جمله آن‌ها مي‌توان افزونه، اسکرپيت، تصاوير و غيره اشاره کرد. شما در اين مقايسه مي‌توانيد قالب Hello را با ديگر قالب‌هاي سبک ارائه شده مقايسه کنيد.

سازگاري با افزونه‌هاي محبوب
اگر مي‌خواهيد از يک قالب آماده و مناسب استفاده کنيد که ريسک تداخل با افزونه المنتور را در پايين‌ترين حد خود داشته باشيد بهتر است از قالب Hello Elementor بهره بگيريد. همانطور که اشاره شد کدهاي اين قالب بهينه و ساده بوده و تداخلي با افزونه ندارد. در بخش کد CSS هيچ گونه فاصله‌هاي مخربي ديده نمي‌شود.
در ادامه ليستي از افزونه‌هاي محبوب که قالب فوق با آن‌ها سازگار است را قرار مي‌دهيم:
افزونه ووکامرس

همانطور که مي دانيد قالب مذکور کاملاً خالي بوده و به شما اجازه طراحي با ووکامرس را مي‌دهد. در واقع شما مي‌توانيد به سهولت طراحي خود را انجام دهيد.

افزونه يوست سئو (Yoast Seo)

يکي از مزاياي قالب Hello Elementor سازگاري کامل با افزونه يوست است. کدهاي HTML به خوبي بهينه سازي شده و اين امر به شما کمک مي‌کند تا بتوانيد به بهترين شکل ممکن سايت خود را طراحي کنيد.

افزونه چند زبانه WPML

قالب هلو المنتور بسيار سبک بوده و براي تمام رشته‌ها قابل ترجمه است. اين امر به شما کمک مي‌کند تا با افزونه WPML به راحتي کار کرده و لذت ببريد.

بهترين راه براي ساخت صفحات فرود

اگر قصد شما ساخت يک لندينگ پيج است بهتر است يک قالب سريع با سرعت بارگذاري بالا انتخاب کنيد که ما قالب Hello Elementor را پيشنهاد مي‌کنيم.
خيلي از افراد براي مديريت بهتر صفحات و ساخت ساير صفحات از فرود استفاده مي‌کنند. قالب هلو در اين زمينه داراي مزاياي زيادي به نسبت قالب‌هاي معمولي است که در ادامه به برخي از ويژگي‌هاي کليدي آن اشاره خواهيم کرد:

قابليت تنظيم سربرگ و فوتر براي هر صفحه

برخلاف قالب‌هاي معمولي وردپرس که به همراه فوتر و سربرگ قابل اجرا است، قالب هلو المنتور به گونه‌اي است که شما مي‌توانيد سربرگ و فوتر اختصاصي را براي هر صفحه تنظيم کنيد.

سرعت بارگذاري بالا

بارگذاري صفحه بدون کد اضافي، باعث مي‌شود تا صفحه فرود سريع‌تري را تجربه کنيد.

طرح جعبه‌اي و تمام عرض

قالب Hello Elementor بدون مشکل طرح جعبه‌اي و تمام عرض است که يکي از قابليت‌هاي آن محسوب مي‌شود.

داراي طراحي آسان

قالب Hello Elementor داراي طراحي آسان بوده و شما مي‌توانيد با توجه به نياز خود شخصي سازي‌هاي مختلف را بر روي قالب انجام دهيد.

مراحل شروع به کار قالب Hello Elementor
براي اين که بتوانيد قالب را به شکل ويژه طراحي کنيد و آن را به سادگي آغاز کنيد بهتر است 4 مرحله زير را دنبال کنيد:

به بخش پيشخوان رفته و از قسمت نمايش > پوسته‌ها قالب Hello Elementor را جستجو کنيد.

سپس به دنبال نصب و فعال‌سازي قالب باشيد.

پس از انجام فعال‌سازي به بخش قالب‌ها رفته و سربرگ و فوتر مخصوص به خود را طراحي کنيد. بايد خاطر نشان کرد براي طراحي به افزونه المنتور پرو (Elementor PRO) نياز داريد.

حالا به بخش تنظيمات و خواندن رفته و صفحه اصلي را روي يکي از صفحاتي که طراحي کرده‌ايد تنظيم کنيد (سفارشی سازی کنید).
سخن پاياني

شما با توجه به آموزش‌هاي داده شده مي‌توانيد از قالب Hello در وردپرس خود استفاده کنيد. قالب معرفي شده داراي سرعت بارگذاري سريع بوده و بسيار کاربردي است. يکي از نقاط قوت اين قالب شخصي سازي آن است که با توجه به نياز خود و سازگاري مناسبي که با افزونه‌هاي محبوب دارد قابل شخصي سازي است.

منبع:

https://aigitali.com/download-best-wordpress-plugin-for-free/





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: